ტრენინგის მიზანია, დაეხმაროს მონაწილეებს გაყიდვის უნარების გაუმჯობესებაში შესაბამისი ცოდნის მიწოდებისა და პრაქტიკული გამოცდილების შექმნის საშუალებით.
მონაწილეები გაეცნობიან გაყიდვის თანამედროვე მოდელსა და მიდგომებს, ფსიქოლოგიურ ასპექტებსა და აპრობირებულ ტექნიკებს. ტრენინგის დასრულების შემდეგ მონაწილეები შეძლებენ კლიენტზე ორიენტირებული გაყიდვის პროცესის ეფექტურად წარმართვას.
ტრენინგი განკუთვნილია გაყიდვების სფეროში მომუშავე, როგორც დამწყები, ისე გამოცდილი კონსულტანტებისთვის/გაყიდვების წარმომადგენლებისთვის. აღნიშნული ტრენინგის მორგება შესაძლებელია როგორც საცალო, ისე კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით მომუშავე თანამშრომლების საჭიროებებზე; აგრეთვე გამავალ ზარებზე მომუშავე ქოლ-ცენტრის თანამშრომლების მოთხოვნებზე.
მონაწილეთა რაოდენობა: 10-15 მონაწილე
ტრენინგ დღეების რაოდენობა: 2-3 დღე